20 czerwca 2015

Jestem już panną... a może dzieckiem?

Hej, cześć i witam na moim blogu!
Ostatnio z przykrością stwierdziłam, że już nie jestem dzieckiem. Nie skończyłam osiemnastu lat, ale według mnie można być dorosłym przed tym wyznaczonym wiekiem. Tym bardziej panną. Zaczynam coraz bardziej interesować się sprawami ,,starszych" i na pewno nie chcę robić już zamków z piasku lub bawić się w berka. Ależ czy nie jest tak, iż w każdym z nas jest choćby trochę charakteru 5-latka? Dlatego, ostatnio, gdy przyszłam do Igi (którą już znacie) postanowiłam zabawić się z jej młodszą siostrą i szczerze mówiąc... Było genialnie. Iga szybko złapała za aparat i porobiła mi kilka zdjęć, które zamieszczam poniżej.
A jak to z wami jest? Myślicie, że też dobrze byście się bawili na moim miejscu?
Fotografie według mnie wyszły naprawdę dobre. A jak wam się podobają?


Więcej zdjęć w rozwinięciu!







No, dzisiaj post dość krótki.
Oczywiście polecam bloga Igi ----> 6odcienimnie.blogspot.com
Koniecznie zostawcie komentarz, to aż za bardzo motywuję!
(jeśli jesteś ciekawy, z jakich sklepów są moje ubrania, napisz mi, na 100% odpowiem)
Pa, cześć i żegnam drodzy czytelnicy!

11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszłaś! Dobry ze mnie fotograf? <3
    Z jakich sklepów są te ubrania, napisz, plissssssss
    Pozdrawiam!
    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co się śpieszyć z dorastaniem ;)
    Ja też bardzo chciałam być dorosła a jak skończyłam 18 lat to czas leci tak szybko, że nie wiem jak go zatrzymać :p
    Pozdrawiam!
    http://blondloczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super blog, zobacz do czego mnie namówiłaś ;)
      To w sumie racja, czas jest niemiłosierny!

      Usuń
  3. Czasami mysle oo chce byc dorosla. hahaa xD
    Sliczne zdjecia :*

    Pozdrawiam
    Live in America- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super blog, poklikałam <3
      Gdzie kupiłaś żółtą bluzkę z postu ,,żyj chwilą"?

      Usuń
  4. Uważam, że każdy dorasta psychicznie w środku ale tak naprawdę cały czas jesteśmy dziećmi które się uczą życia, bo cały czas poznajemy nowe zakamarki, naszego cudownego życia. :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację!
      Co do obserwacji to chętnie, zacznij.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim otoczeniu zdania są podzielone. Jedni chcą już być dorośli, a inni (tj. ja) raczej niezbyt :)
    Zdjęcia cudowne, oby tak dalej! :*

    Pozdrawiam, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę być jak najdłużej dzieckiem. Dzieciństwo to piękny czas.
      Suuper blog. Obserwuję ;*

      Usuń