8 czerwca 2015

Co sądzę o ,,tym jedynym"?

Hej, cześć i witam na moim blogu!
Dzisiaj ujawniam swój wygląd! Tak, ta dziewczyna poniżej to ja ;).
Przejdźmy jednak do tematu. Wiele dziewczyn, gdy znajdzie  sobie chłopaka mówi ,,Wreszcie znalazłam sobie tego jedynego!". Co ja o tym sądzę? Że to kompletna nieprawda. Dziewczyno! Na świecie jest siedem miliardów ludzi, a ty myślisz, że natrafiłaś na tę jedyną osobę, i że nikogo, prócz tej osoby już nie pokochasz? I to jeszcze ten chłopak (bo tak najczęściej jest) znajduje się w twoim kraju, a może nawet mieście? Niesamowite! Taki cud, że aż niemożliwe... nie uważacie? A i do tego w wieku np. 14 lat, wiesz, iż będziesz z tym jedynym do końca życia? Serio, zdumiewające jaką można być Ludzką Przepowiednią!
Weźcie się w garść dziewczyny i bądźcie gotowe na rozczarowania w życiu. Bądźcie gotowe na to, iż pokochacie kogoś innego.
Oczywiście, nie mówię o wszystkich, tylko o niektórych osobach, więc może, wcale nie do Ciebie się kieruję...
A ty co o tym sądzisz? Pamiętajcie - to wszystko jedynie moje zdanie!
Dobra, dosyć gadania, czas na zdjęcia!


Więcej zdjęć w rozwinięciu!






Sesję zdjęciową robiła Iga z bloga---> http://www.6odcienimnie.blogspot.com/
Jutro także pojawi się nowy wystrój bloga przez nią wykonany. Bardzo prosi o obserwacje i komentarze!
Obydwie bluzki, okulary i leginsy - Tally Weijl 
Spodenki - Bershka
Plecak- Stradivarius 
Bluza - Diverse
Mam nadzieję, że post się spodobał i żegnam!

14 komentarzy:

  1. Super post!
    Też sądzę tak samo jak ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrajność jest przesadą, najśmieszniej jest, gdy dziewczyna ok. 14-15 lat mówi tak co miesiąc o kimś innym :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Na bloga oczywiście zaraz zajrzę ;)

      Usuń
  3. myślę tak samo :)
    tym jedynym można nazwać chłopaka z którym
    się jest pięć lat ;) potrzeba czasu by zrozumieć
    że się kogoś kocha lub nie :)
    jesteś śliczna i masz świetnego bloga <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne zdanie do twojego.Trzeba uwazac kogo nazywa sie tym jedynym zeby pozniej sie nie nadziac.


    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Związki w tych czasach to czysta fikcja. Niestety, sama się przejechałam na moim partnerze z którym mam dziecko... Pozdrawiam!
    _____________________________________________________________________
    Cześć, przychodzę do Was z nowym postem i nadzieją, że wśród Was znajdą się osoby, które chętnie skomentują mój blog - wyrażając swoją opinię!
    http://paniyoanna.blogspot.com/2015/06/pereki-pereeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam chłopaka już 3 lata xD Bardzo się lubimy i w ogóle, ale nie sądzę że będziemy do końca życia xD zapraszam do mnie:
    withdreamstheworld.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam chłopaka już 3 lata xD Bardzo się lubimy i w ogóle, ale nie sądzę że będziemy do końca życia xD zapraszam do mnie:
    withdreamstheworld.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć chłopaka w twoim wieku, to nic takiego. Ale by mieć pewność, że zawsze będzie się razem to drobna przesada. Na bloga, oczywiście zajrzę.

      Usuń
  8. Sądzę podobnie i myślę, że dopiero (tak naprawdę) w wieku 80 lat z tą samą osobą przy boku, z dziećmi i wnukami przed oczami można powiedzieć, że to Ta jedyna osoba

    OdpowiedzUsuń