31 maja 2015

A co tam się ostatnio wydarzyło?

A co tam się ostatnio wydarzyło?
Ostatnio jest taka piękna pogoda, nieprawdaż? Także musiałam wyjść z domu i przejechać się rowerem. Namówałam na to także koleżankę i razem bliżej poznałyśmy naszą okolicę. Okazało się, iż wokół nas jest dużo pięknych, niesamowitych, a za razem przerażających rzeczy. Jednym z nich był opuszczony dom. Zdecydowałyśmy się tam wejść i porobić kilka fotografii, które znajdziecie pod tekstem. Bałyśmy się jedynie, iż znajdziemy tam jakąś bezdomną osobę, ale na szczęście budynek był bezpieczny. Przyroda, tutaj gdzie mieszkam też jest zadziwiająca. Starałam się zrobić kilka artystycznych zdjęć, na ale. Sami oceńcie.


Więcej zdjęć w rozwinięciu!






Dzisiaj rano byłam też w Magnolii, we Wrocławiu i kupiłam sobie mały zestaw na lato. Musiałam się pochwalić, wybaczcie.
Koszulka - Bershka
Spodenki - Bershka
Okulary - Tally Weijl
Książka - ,,Girl Online" Zoe Sugg - Empik
Plecak - Stradivarius



I na koniec: co przygotowaliście mamie 26 maja? Ja wraz z przyjaciółką oryginalnie pomalowałam kubek lakierami! Efekt był gwarantowany! Jak wam się podoba? To akurat nie mój kubek, bo mama zabrała do pracy i nie zdążyłam zrobić zdjęcia. Do tego kupiłam herbatę z Empiku. Więcej o tym jak to zrobić coś takiego na blogu koleżanki: notnormalgirlblog.blogspot.com


Mam nadzieję, że post się spodobał!
Zachęcam do komentowania, to aż za bardzo motywuje! ;)
Żegnam kochani i do następnego postu!







3 komentarze:

  1. Zdjęcia przepiękne! Szczególnie te o tym domu (przestraszona twarz), wybacz nwm jak na klawiaturze zrobić przestraszoną buźkę! :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnego posta!

    www.6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hm.. po pierwsze, pierwszy raz spotkałam się z takim wyglądem bloga, dość ciekawy muszę przyznać. Co do samej tematyki postu, uważam, że takie miejsca są piękne, kryją jakąś tajemnice, historie.. ale czasem mnie przerażają. + chciałabym przeczytać książkę którą kupiłaś, zrobisz recenzje? :)
    zapraszam do siebie: http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, no właśnie chyba się dzisiaj pojawi ;)

      Usuń