26 kwietnia 2015

Hej, cześć i witam.

Brawo! Natrafiłeś na mojego bloga! Naprawdę ciesz się, że masz szanse mnie poznać, bo jestem i d e a l n a (to był sarkazm, jakby co dla hejterów). Popatrz teraz na nazwę tego bloga. Niecodzienna Codzienność? O co chodzi? Tak więc, myślę, że prowadzę dość interesujące życie. Że tak powiem ,,żyję chwilą" . Niektórym może to wydawać się nie codzienne, ale dla mnie to codzienność. Teraz już rozumiesz? Także kilka słów o mnie. Mam jedną pasję. Jest nią taniec - disco-dance i jazz (dzisiaj byłam na turnieju tanecznym, ale o tym najprawdopodobniej w kolejnym poście). Taniec mnie całkowicie odstresowuję. Lubię tańczyć po to, żeby zapomnieć o wszystkim. Dzięki niemu, utrzymuję dobrą kondycję i w miarę jestem chuda. Okej, co jeszcze lubię robić? Zbierać minerały, podróżować, jeździć tak zwanymi ,,szpejami", pisać opowiadania, czytać i grać na pianinie. Wiem, nikt nie rozumie o co chodzi mi z tymi całymi ,,szpejami". Otóż ,,szpeja" to samochody. Rajdowe. Ja jeżdżę specjalnie przerobioną dla młodzieży w wieku od 10 do 15 lat Toyotą Corollą i wręcz kocham to robić! Ile mam lat? Jak się nazywam? Nazywam się Martyna, mam 12 lat. Ale raczej nie zadaję się z osobami w moim wieku (może niektóroma). Czemu założyłam ten blog? Bo chcę się z kimś obcym podzielić moim życiem. Mam taką chęć, potrzebę. No i to tyle.
Czas jeszcze jedynie na reklamę;
Prowadzę jeszcze jeden blog, na którym udostępniam moje opowiadania. Aktualnie ogłosiłam konkurs, który trwa aż do 28 czerwca z nagrodami rzeczowymi. Więc, zapraszam bardzo serdecznie!
bolgpisarki.blogspot.com
Pragnę jedynie dodać, że najprawdopodobniej (jestem chora, więc mam czas) jutro pojawi się post opisujący najciekawsze wydarzenia, które mnie nie dawno spotkały. Będzie tam np. o wyjeździe do pięknego Meksyku, turniejach tanecznych i o dziwnej historii, która mi się przydarzyła z przyjaciółkami. No, to zachęcam do czytanie tego bloga!

4 komentarze:

  1. Super wstęp! Chcę już kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wstęp! Zapowiada sie ciekawy blog!,i musle dluzsza wspolpraca ;) teraz zapraszam do mnie donprzeczytania i skomentowania nowefo posta http://nasze-zycie-nasze-marzenia.blogspot.com/2015/06/po-polskie-horyzonty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie. Gdzie chodzisz na tańce?

    OdpowiedzUsuń