29 kwietnia 2015

Panie i Panowie, zapraszam na 20 Ogólnopolski Turniej Tańca Freestyle!

Hej, cześć i witam moi kochani!
Jak zobaczyliście już w tytule, dzisiaj będę pisać o turniejach tanecznych. Otóż, wiele osób nawet nie wie jak to wygląda. Więc, na turniejach jest naprawdę wiele kategorii. Solówki i duety są podzielone na tak zwane klasy o nazwach E, D, C, A, B, S. Dana klasa świadczy o umiejętnościach tańcerza. Dlatego, że od niedawna zaczęłam tańczyć solo, jestem na  razie w najniższej klasie, czyli E. Później są miniformacje (od 3 do 7 osób) i formacje (więcej niż 7 osób). Te grupy są podzielone wiekowo i na dwie ligi. Tak jest z każdym stylem. Ja akurat tańczę disco-danco, w którym (przyznaję się bez bólu) ma się trochę kiczowate stroje. Ale ja nie do końca o tym dzisiaj. Chciałabym opisać, czemu mi się podobają turnieje. Hmmm... Może napiszę to w punktach?
1. Zawsze, od małego ciągnęło mnie do jakiejkolwiek rywalizacji, nawet jeśli miałam przegrać.
2. Kocham tańczyć gdziekolwiek jestem, a na turniejach, mam taką szansę.
3. Lubię się ,,popisywać" tym co umiem.
4. Lubię takie kiczowate stroje XD.
5. Uczę się patrząc na bardziej zaawansowane tancerki.
6. Miłe jest uczucie wygranej, jak wiecie :).
7. I miłe jest wygrywanie nagród! 
No, to teraz łapcie kilka zdjęć z turniejów!


Nagrody ^^

Więcej zdjęć w rozwinięciu!






A tu mój kochany zespół Flex ^^ *wybaczcie za niewyraźnie zdjęcie, ale nie jestem dobrą fotografką*


A to jeszcze nie aż taki kicz, moi drodzy! ^^

No, dzisiaj post dość krótki, wybaczcie. 
Oczywiście, zachęcam do komentarzy, to okropnie motywuję.
Trzymajcie się, pa!

3 komentarze:

  1. :) supiiii!!!! Myślę że nawet ten kto NIE OGARNIA tych wszystkich zasad na turniejach dzięki temu je zrozumie!!! Pozdrawiam i czekam na kolejne posty, bo tu są bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo Iguana! ;)

    OdpowiedzUsuń